Stefan Dohr donarà el tret de sortida al Liceu Cambra 2021-2022: Masterclasses&Concerts.

Stefan Dohr

Segons el New York Chronicle, Dohr és «el rei del seu instrument», un dels millors trompes del món.

Com cada any, el Conservatori del Liceu és l’escenari d’un dels grans cicles musicals i pedagògics del nostre país: el Liceu Cambra, un petit festival dins el Conservatori on els alumnes tenen l’oportunitat de treballar d’igual a igual amb les grans figures del moment.

Stefan Dohr, primera trompa de la Filharmònica de Berlín, donarà el tret de sortida a l’edició de Liceu Cambra 2021-2022 amb una masterclass programada pels dies 5 i 6 d’octubre a les 16h, a l’auditori del Conservatori del Liceu.

Tota la informació a la web del Conservatori.

articles relacionats

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DCL’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management...