Estel Vivó, una saxofonista becada per la Fundació, és reconeguda internacionalment.

Estel Vivó tocant el saxòfon

Vivó ha guanyat el 2n Premi de l’International Music Competition 2021 de Cracòvia.

La saxofonista Estel Vivó ha guanyat el 2n Premi de l’International Music Competition 2021 de Cracòvia, Polònia. Actualment Vivó cursa el quart curs a l’aula de saxos del Conservatori del Liceu, i ha estat becada per la Fundació de Música Ferrer-Salat durant tota la seva etapa al centre superior, des del curs 2018-2019.
Des de la Fundació estem orgullosos de recolzar el talent de cada vegada més músics joves. Felicitats, Estel!

articles relacionats

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DC

Paula Sánchez Lahoz, beca cultural a Washington DCL’exbecada de la Fundació Ferrer-Salat és seleccionada per l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional pel Desenvolupament.Paula Sánchez Lahoz, violoncel·lista, ha rebut una de les beques Cultural Management...